Typecursus voor groep 5,6,7 en 8 van de Erasmus en de Zandloper

dce35702710aac950560d76c7bd86579.jpeg

Leer typen onder begeleiding van een ervaren coach!

De typecursus zal worden gegeven door een typecoach van De Typetuin. Door met tien vingers (te leren) typen hoef je minder vaak op je toetsenbord te zoeken zodat je met hogere snelheid je gedachten op papier op papier kunt zetten. Iets waar je de rest van je leven plezier van hebt. Voor wie nog niet bekend is met De Typetuin, een korte introductie.

De Typetuin biedt al ruim 40 jaar typeopleidingen aan. Dit doen we in groepsverband op scholen en via online. Altijd mét begeleiding. Voor kinderen, volwassenen en bedrijven. Dankzij onze ervaring en betrokkenheid is ons slagingspercentage meer dan 97%.

Op ons hoofdkantoor in Berkel-Enschot werken we met een team enthousiastelingen iedere dag in én aan de Typetuin. Allemaal hebben we onze eigen specialiteit en zijn we super gedreven om steeds weer dingen te verbeteren. Rennen, regelen, vliegen: als het nodig is doen we het voor je!

Daarnaast hebben we een netwerk van bijna 70 ervaren typecoaches door heel Nederland. Zij geven groepslessen op scholen en in gemeenschapshuizen.

We zijn een erkende onderwijsinstelling. Al onze lesmaterialen en digitale leermiddelen zijn beschermd door copyright met volledig eigendomsrecht.

Het is niet mogelijk om je via Stadskids aan te melden voor deze cursus Ga hiervoor naar www.typetuin en schrijf je in. 

bron: https://www.typetuin.nl

Informatie

Deelname: € 175,-
Leeftijdcategorie: 6 en 7 jaar
   
Datum: woensdag 2 oktober 2019 t/m woensdag 15 januari 2020
Tijd: 15:45 - 16:45
   
Adres: Saskerstraat 22
1831CR Koedijk
Ruimte: Voorzaal
Opmerking: Deze activiteit wordt niet door de brede school georganisseerd. Inschrijven via www.typetuin.nl
   
Aanbieder: Typetuin
Georganiseerd door: Typetuin
Website: https://www.typetuin.nl

Inschrijving gesloten

Vragen over deze activiteit

Voornaam
Tussenvoegsel(s)
Achternaam
E-mailadres
Telefoonnummer
Bericht
Ja, ik ga akkoord met het privacy statement.